Min vardag i norr

Min vardag i norr

fredag 13 december 2013

ÄNTLIGEN!!!

Äntligen har jag fått dagar bokade för inskolning som timvikarie! Det har varit en lång väntan och många desperata stunder, men till veckan blir det inskolning och därmed har jag iallafall en fot inne i kommunen! Sen får vi se vilket behov som finns... Men det spelar ingen roll, bara jag vet att det finns en möjlighet att bli inkallad någon gång då och då!
Jag har haft en riktigt bra dag idag! Två möten,  varav det ena bar frukt direkt och det andra låter lovande (men det blir efter jul om det blir). Dessutom bjöd min kära mor på lunch (sprang förstås direkt till henne och berättade om mitt glädjebesked).
Nu kommer vinden att vända! Det är jag övertygad om! Allt kommer att lösa sig till sist! På ett eller annat sätt gör det ju trots allt det. Nu är jag tacksam för att jag återfått hoppet och framtidstron! Hurraa för fredag den 13:e!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar