Min vardag i norr

Min vardag i norr

måndag 29 juli 2013

En vagn kommer lastad

Hmm... Jag börjar misstänka att det kommer att bli intressant att åka iväg på semester då lilla E själv får bestämma vad hon ska ha med sig... Såhär ser hennes leksaksvagn ut då hon får välja vem/vad som ska få åka med i den:

En vagn kommer lastad (med vaddå?) Med allt!
Än så länge slipper vi införskaffa en semester-lastbil iallafall, för än så länge är det mamsen och papsen som bestämmer packningens innehåll... Fast jag ska inte skryta allt för mycket över mina packnings-skills, för jag brukar ta med mig halva huset och sedan använda en bråkdel av detta... Ånej! Två som tar med sig halva huset! Det blir ju hela huset som ska med sen, alltså! Vi får nog skaffa oss en husbil att bo i, så blir det enklare att få med sig allt då man ska iväg. Då kan man bara checka av en punkt i listan då man ska åka: Huset? Check! Bra, då far vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar