Min vardag i norr

Min vardag i norr

måndag 24 februari 2014

Längre vik! Yes!

Jaa! Ska få ett heltidsvik på minst 2,5 månader (kanske 3)!

Det innebär att jag kommer att kunna planera min fritid! Eller, främst: Jag kommer att ha fritid! Underbart!

Denna månad har jag ett snitt på 46 timmar i veckan (184 arbetstimmar... Plus en del jourtid som inte räknas, men som ändå innebär tid på arbetet), vilket är mycket då man arbetar OB-tider... Så det kommer att bli färre timmar, bättre framförhållning och mer struktur i vardagen! Så skönt!

Sen kommer det förstås även att innebära mer erfarenhet och en bredare kunskapsbas! Jag känner mig mycket positiv och en smula nervös, som sig bör... Det handlar om ett nytt ställe, dvs inte ett av de fem som jag har sprungit (eller kört) mellan nu, men samma område som två av dem. Spännande, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar