Min vardag i norr

Min vardag i norr

söndag 19 maj 2013

Vuxenpoäng och spa

Jag fyller snart den aktningsvärda vuxenåldern 30. För att fira detta uppsteg i åldersgrupp överraskade min mamma och min svärmor mig med en spa-vistelse på Källan. Vilken angenäm överraskning att få bli bortskämd och ompysslad under ett helt dygn! Det har verkligen känts lyxigt att få tassa omkring i morgonrock och tofflor och bli serverad lunch, fika, middag och frukost! Jag fick även en 80 minuters lavendelbehandling med peeling, inpackning och massage med lavendelolja för hela kroppen. Härligt, mjukgörande och avkopplande!

På kvällen, efter en god middag, satt vi och pratade med skumpa-glas i handen. Det är vuxenpoäng, tycker jag: Att sitta och dricka skumpa på ett spa-hotell med mamma och svärmor och dessutom tycka att det är supertrevligt! Fast det är klart... De är ju mina förebilder, de här två kvinnorna! Om 30 år till ska jag vara en blandning av dem!

Ett lyxpaket var beställt åt mig. Man tackar!
Att tassa omkring i tofflor och morgonrock och få allt serverat är ju inte alls så dumt!

Hotellfrulle: Alltid lika trevligt! (men låt inte den nyttiga bilden lura er: det blev frasiga våfflor med sylt och grädde efter detta).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar