Min vardag i norr

Min vardag i norr

lördag 30 november 2013

Återvinning

Igår var vi på C:s firmafest som tog plats på Verandan. Julbord och show var det och vi hade riktigt trevligt. Sedan sov vi 8,5 timmar. Aah! Vi hade nog kunnat sova hela dagen, men eftersom vi ville hinna med att ha lite tid för att göra sånt som vi inte hinner annars, så ställde vi faktiskt en väckare.
 
Vi har hunnit ta det lugnt och slappa, ägnat lite tid åt varandra och gjort lite egna saker. C passade på att byta strängar på guran och jag passade på att göra en tavla (alltså, inte på ett negativt sätt, som "Vilken tavla jag gjorde där, då jag trampade i hästbajs och kletade det på min vante som jag sedan hälsade på kungen med", utan en tavla... Som i en tavla). Jag är pro det här med återvinning, så jag känner mig rätt nöjd med mitt senaste konstverk som är gjort av överblivet vävlim och tidningsbitar:
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar