Min vardag i norr

Min vardag i norr

torsdag 26 september 2013

En bra dag och "Om mitt kvällsfika var ett monster"

Ännu en trevlig dag tillsammans med lilla E! Jag passar på att njuta extra mycket av min tid med henne, för när som helst dyker säkert ett jobb upp och då kommer jag att sakna privilegiet att spendera dagarna tillsammans med denna lilla krabat! Vi har gått en promenad i det halvdassiga vädret samt svingat lite gunga igen (det är ett måste, tycker lilla E). Efter det har vi haft besök av Emma och hennes barn och nu är lilla E:s farmor här för att roa henne. Härliga tider! Själv passar jag på att tvätta lite... och uppdatera bloggen. Jag gjorde en tabbe igår och råkade ta bort ett inlägg som jag vill ha kvar, för att det är så himla vackert (varför går det inte att ta tillbax borttagna inlägg för, Blogger?? Alla kan ju göra misstag! Va?? Vavava??). Så jag lägger upp det här nedan. Inlägget hette Om mitt kvällsfika var ett monster och såg ut som följer:

Mitt kvällsfika:




Om mitt kvällsfika var ett monster som ett barn hade ritat:




:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar