Min vardag i norr

Min vardag i norr

söndag 24 mars 2013

En helg

Jag har förstått att de flesta som bor i schtaan har varit på den där Etage-festen som säkert var dötrist, å dötråkig och alldeles... alldeles underbar. Själv är jag i ett läge i mitt liv då jag uppskattar stillhet och lugn väldigt mycket. Det kan bero på att det för det mesta är full rulle här hemma och att det inte är så ofta man känner att man kan slappna av. Så det är vad jag har valt att göra i helgen: Att försöka göra så lite som möjligt och umgås med min familj. Här är några bilder från detta veckoslut:
Bullmamman (jag) slår till igen! Mums!

Ibland kan det kännas som att ett steg fram är ett steg bak...

Vagnen goes transformer med mina specialmedar.
Inget kan stoppa Vagnimus Prime!
Bäverspår (ej att förväxlas med snigelspår, trots att ordet kan leda till vissa associationer).
En lortig hare har varit här.
Lada (för att jag gillar dem. De är mysiga).
"Rast och ro", precis vad jag behövde!
Idag har lilla E fått vara hos sin farmor ett par timmar för att jag och C ska hinna fixa några grejer, men i övrigt så har vi bara tagit det lugnt. Har även tagit igen lite förlorad sömn, så nu är jag redo för en ny vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar