Min vardag i norr

Min vardag i norr

lördag 30 mars 2013

Födelsedagsfirande med mera

Idag fyller C år! Dagen till ära fixade jag frulle med scones å grejer, medan han fick ligga och dra sig ett tag med lilla E hoppandes i sängen (eller rättare sagt på madrassen i hennes rum, för han tog nattskiftet denna gång).
Scones!
Han fick en wah wah-pedal av mig (en gitarrpryl), för jag tänkte att både Hendrix och Dimebag körde med såna och de är hans hjältar. Han blev glad och det är ju det som räknas!
Blev ingen cry baby av maken då han fick min present. Tur de!
Denna påsk har, som ni ju vet, bjudit på ett fantastiskt väder hittills och vi har tagit vara på det genom att ta långsvängar med vagnen.
C fixar medarna.
Videkissarna börjar vakna till liv! Mijaoo!
 Igår eftermiddag åkte vi till Svarttjärn för att äta middag med C:s pappa med familj och svägerskan. "Svarttjärn"! Vilket dystert och vemodigt namn! Men det är fint där, faktiskt. Idag ska vi till Urs och käka middag, men innan dess ska vi ut och njuta av goovädret igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar