Min vardag i norr

Min vardag i norr

fredag 15 mars 2013

Nykomling

Har varit och hälsat på Fanny och hennes lilla dotter som är 10 veckor. Myys! Blir så nostalgisk och rörd då jag tänker att lilla E nyss var så liten... Så det blev ju en liten tår i ögat även idag :)


Nu tänker ni kanske att jag är en riktig grin-Olle... Och då tänker ni ganska rätt, för jag har nåt fel på mina tårkanaler (det känns iallafall bra att skylla på dem) som gör att jag får tårar i ögonen direkt jag får en känsla av något slag (vilket jag ofta får, eftersom jag är människa). Det kan också vara så att jag helt enkelt känner väldigt starka känslor som gör att det blir svårt att dölja dem... Ja, vad vet jag? Kan nog inte göra karriär som pokerproffs iallafall :)


Hur som helst: Nu ska jag och lilla E leka så det står härliga till! Trevlig helg på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar