Min vardag i norr

Min vardag i norr

lördag 9 mars 2013

Zombie-style?

Hälsade på min goda vän Madde igår kväll men åkte hem tidigt för att komma i säng i tid. Mina goda förberedelser till trots kunde jag inte somna förrän kl. 01:00 och lilla E vaknade kl. 06:00 (eller ja, hon vaknade flera gånger, men denna tid var det slutgiltig uppstigning). Jag borde ju egentligen vara en zombie nu, för sömnmönstret har inte varit det bästa denna månad, men faktum är att jag är förvånansvärt pigg. Kl. 08:30 idag hade jag hunnit med en joggintur (minus 20 ute: uppfriskande!), käkat frulle å duschat.


Det är äntligen lördag och nu när lillan sover och karln är ute på vift ska jag passa på och njuta av det jag suktat efter hela veckan: mina banan/punschpraliner som jag gjorde av en banankaka som blev kvaddad! Möms!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar