Min vardag i norr

Min vardag i norr

måndag 11 mars 2013

Inget UA, men...

Saabrina gick inte igenom besiktningen, men det var lättfixade punkter iallafall.
Efter det där mötet jag hade tvärsnäppte jag in på Åhléns för att ta en liten kik (var på jakt efter nå rosa frukostskålar, men he fanns int). Hittade en jättefiffig pryl där: En disktrasehållare! Jag har länge funderat över hur jag ska lösa trasproblemet (det finns ju som inget bra ställe att ha den på) och nu tänkte jag tipsa er andra om lösningen: En sugproppsgrej som man trycker fast trasan i! Lyckan är gjord!

2 kommentarer:

  1. Linda Anderbygd2013-03-11 22:49

    Måste bara införskaffas!

    SvaraRadera
  2. Alla borde ha en! :) Man kan sätta fast den på kaklet också, såklart (men vårt kakel har ingen bra yta för det).

    SvaraRadera