Min vardag i norr

Min vardag i norr

onsdag 6 mars 2013

Vilse i teknikdjungeln de lux!

Meen alltså! Det är inte enkelt, det här med att börja blogga! Jag startade upp en blogg på blogg.se för bara någon vecka sen, men fick nu veta att det inte är någon bra sida då det inte sker någon trafik genom den :( Så jag har nu öppnat denna sida för att testa om det funkar bättre. Min blogg kommer att handla om min vardag i Norrland (ni kan ju kika in på min förra blogg Piritta Ranta för att få en idé om hur det kommer att se ut :)

Jag hoppas att lite fler kommer att hitta hit! Tanken med min blogg är inte att få tusentals läsare utan att dela med mig av mina egna upplevelser och tankar för den som vill ta del av dem. Det är trots allt trevligare att skriva då det är någon som läser! :)

Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar