Min vardag i norr

Min vardag i norr

torsdag 28 mars 2013

Påsk!!

Nu är påsken här!
Fina grejer hittades i tvättstugan! ;)
Jippi! Oavsett om man vill eller inte känner man ett visst nytt hopp spira inombords. Jag fick dåliga nyheter igår gällande jobb, vilket gjorde mig riktigt besviken (låt oss bara säga att ett halvt löfte bröts). Nu har jag dock fattat ett beslut om en grej som jag har funderat fram och tillbaka om (även det jobbrelaterat). Det känns som en otrolig lättnad att ha bestämt sig! Allting brukar ju ordna sig i slutändan!
Påskpynt! (Väntar bara på att videkissarna ska kika fram).
Denna dag har börjat på ett mysigt sätt då lilla E vaknade kl. 05:15. Jag är faktiskt inte ironisk nu. Det var jättemysigt, för hon var på så trevligt humör och vi fick en lång stund tillsammans på morgonen.
"Kom här nu, mamma!"
Jag känner mig på så bra humör idag! Igår kunde jag inte fokusera så bra på plugg efter det där beskedet, men idag ska jag göra grymma reflektioner i min hemtenta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar