Min vardag i norr

Min vardag i norr

torsdag 18 april 2013

En sån där dag

En del dagar vaknar man upp och känner att man vill gräva en grop med 25 meters djup, lägga sig ner och be någon fylla upp gropen igen... Idag är inte en sån dag!

Idag är en sån där dag som gör att man vill gräva en grop med 25 meters längd, fylla upp den med champagne och bjuda in alla man känner för ett poolparty! Jag är så peppad! Fick en glädjande nyhet igår (jag berättar mer vid ett senare tillfälle) som gör mig så glad att jag vill krama hela världen och pussa den på kinden. Eftersom du som läser detta tillhör världen, vill jag krama dig med! Så kom här nu... KRAAAAM!! PUSSS!! ...Oj, ursäkta att jag dreglade lite! Är lite exalterad, förstår du. Låt mig få torka lite... Så!

2 kommentarer:

  1. Säg säg säg ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säger mer nästa vecka :) Kan tillägga att jag inte är gravid, vilket verkar ha varit den första tanken hos många :)

      Radera