Min vardag i norr

Min vardag i norr

lördag 27 april 2013

Skön lördag

Idag har vi struntat i att göra "borde-grejer" och bara haft mysigt! Vi fick sova en bra natt och hela familjen har varit på bra humör... Eller okej: Ett tag fick jag en 3-minuters PMS-dimp och var omotiverat irriterad över att det var stökigt och att det fanns smulor i soffan (varav de flesta är spår efter mig själv... Och chokladfläckarna på kuddarna: Enbart spår efter mig). Som tur är så går dessa perioder snabbt över och C är duktig på att få mig att skratta åt min egen löjlighet. Bortsett från denna lilla avvikelse har vi varit på kalashumör allihopa!

På eftermiddan lämnade vi lilla E hos svärmor och gick sedan till O'Learys för att njuta av en middagsstund på tu man hand. Så skönt det är att få sådan kvalitetstid ibland! Och O'Learys här i stan är ju så mysigt!
O'Learys: Skräpmat för vuxna. Mysighetsfaktor: 10/10.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar