Min vardag i norr

Min vardag i norr

fredag 19 april 2013

Freedaaag!

Hej fredag! Så himla trevligt att du är här! Och tack för en trevlig början med två intressanta möten, varav ett innefattade en fikastund på Lilla Marie med världens bästa svägerska. Dessutom har jag fått sova i min egna säng hela natten, för lilla E somnade om igen efter att ha vaknat till. Täänk juu! Titta vilka fina lockar hon har, förresten:
 Angående det där rosa som hon håller i... Det är en hink som tillsammans med andra grejer ska användas till att leka i sandlådan... Och den här bilden finns på den:
Är det bara jag som tycker att det är en smått bisarr bild att ha på en barnhink..? Ett svettigt hjärta med panik i blicken som sitter fastspikad på en måltavla medan någon kastar knivar mot det... Jag vet inte riktigt, jag... Men det kanske bara är jag, som sagt...

Hur som helst och från det ena till det andra: Jag lyckades hålla mig ifrån alla gosaker som caféet hade att erbjuda och jag åt inte heller bullar till lunch fastän den impulsiva sidan av mig skrek "Göör de! Göör de! Käka bullar nuuu!!" Den har en tendens att vara väldigt högljudd, den där sidan, men jag lyckades tysta den. För titta vad jag hittade, som jag ska smaska på ikväll istället:
Ranch-chipsen är tillbaka! Ikväll blir det att fredagsmysa med barndoms-smaker! Hihii!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar